Moje první - Honda Deauville              Nejdelší výlet - Nordkapp              Moje současná - Suzuki GSX 1250F

Vítejte na mých motorkářských stránkách

Úvod

TOPlist

Valašské Klobůky 09-11.08 2013

Motosraz Valašské klobůky
9. srpna 2013 vyjíždíme už v 7. hod ráno, počasí nic moc, ale protože nemoky máme při ruce, tak ani nekápne až do  Hradce Králové kde je sraz s dalšími účastníky.  V 9. hod. přijíždíme s časovou rezervou cca 3min. -J  Ještě dokonce stíháme dát si kávu za Jičínem.

Je sedm ráno, vyjíždíme.                             V Jičíně na kávě.

V Jičíně                                                     V HK na místě srazu

Z HK jsme vyjeli v 9,20hod.

Další zastávka už je v kopci „Mohelničák“ hned se nahrneme do bufíku na klobásku. Mají ji tu perfektní co se týká velikosti i chuti. Od Hradce, jak předpověděl Míla na stránkách, ani nekáplo.
No sem tam, káplo, ale jen malinko.   Dokonce se dá říci, že je zase „tropické vedro“ které předcházelo tomuto srazu.

Mohelničák parkujeme

Na klobáse

Svezl jsem se na Kawasaki Milana

Po cestě tankuje Pája, má prý menší „bandasku“ tak honem do sebe nalít kafíčko a studenou vodu aby bylo z čeho se potit -))))

Další kilometry pak jsou bez problému, je slabý provoz a tak se dostáváme na Valašsko, vrchovina, kopečky, zatáčky. Je nás sedm, tak docela problém je předjíždění. Na dálnici je hej, ale když dojedeme náklaďák s dřevem, tak je ouvej, předjelo nás jen pět a pak jsme čekali na dva chybějící. Samozřejmě, klasika našich silnic, Páju vytlačil osobák málem do příkopu aby se dostal k předjíždění před motorkami, pak předjížděl pomalu a kluci už to nestihli. Tak nás náklaďák zase předjel všechny seřazené u silnice.  Ale to už je poslední špatné co nás potkalo na cestě tam, za chvíli přijíždíme na Jelenovskou,  (asi v 14 hod) krásný horský hotel, je vedro, bazén plný lidiček, na terase se popíjí pivčo, no nádhera. Chtějí napřed zaplatit a pak odvést motorky do garáží, ouvej, neberou platební karty, tak Míla sedá na motorku a jede do města vybrat peníze. Ve vestibulu hotelu je náš člen dědoušek. V kroji, v ruce lahvičku slivovice, na tácku štamprličky a se slovy „tak vás vítám na valašsku“ podává štamprli.

Fota od pumpy, Pája tankoval a nebyl sám.

Pak honem odnosit kufry a skočit do bazénu. Míla má na zádech osm „štychů“ dlouhou jizvu od pondělka, takže se jen namočí do pasu pro osvěžení, jenže náhle mu ujíždí nohy a už neplánovaně  plave. Voda tam byla čistá, nenastal žádný problém.

Podvečer pak pivečko vystřídá vínečko u Mičánkových, dopadám neslavně, druhý den v hodině odjezdu na vyjíždku si zodpovědně netroufám usednout za volant, pardon za řidítka neboť řidičák mám jen jeden !

Při formování účastníků vyjíždky do Vizovického lihovaru se objevila televize,  natočila několik šotů ze „seřadiště“, zejména natočila projev našeho tajemníka Viragodědka a dědouška, který k organizaci vyjížďky dával pokyny jenž zhruba začínaly takto : „nepojedem v zipu je tu úzká a nepřehledná silnice, pojedem za sebou rychlostí 40 – 50 km, dole pak nám bude v průjezdu pomáhat na křižovatkách policie“ .
V televizi pak jsme slyšeli z projevu asi toto : „pojedem rychlostí 40 – 50 km“ a něco k organizaci. K tomu dovětek redaktora : „ve svém věku už si nemusí nic dokazovat, stačí jim rychlost 40 – 50 km …….“ Tak jsem si říkala, měli by ho za trest vzít někteří naši členi na dráhu a tam ho povozit, on by ho ten despekt k dědkům přešel -:))   V podstatě si lidé u TV řeknou,  dědkové brzdí provoz, že by měli jít do papučí a ne na silnici.

Prohlídka byla na dvě party, bylo nás skoro sedmdesát !!  a když skončila, byl čas k obědu. Zajeli jsme do typické místní restaurace disponující dostatečně velkým parkovištěm. Dala jsem si česnečku vyprošťovák a halušky s bryndzou, byly výborné, smažená slanina na nich křupala, to co jsem viděla na ostatních talířích také nevypadalo špatně, k tomu nealko pivčo

Další zastávka byla na náměstí, údajně na zmrzlinu, byla tam soutěž siláků, tak někoho napadlo že položíme mašinu a kdo ji nezdvihne tak ….  Asi by nás pár bylo, co by mašinu nezdvihli, nebudu jmenovat „Jaryci taky ne“ !!

Večer od 19 hod nám vyhrávala cimbálová kapela v níž hrál i náš člen a pořadatel Dědoušek.

Pak už jen poslední snídaně a odjezd.

Loučení bylo rychlé, v počtu sedmi motorek jsme pak vyjeli k domovu, cestou na „Mohelničáku“ si dali ještě polévku a nealko pivo, Pája a Míla koupili každý šišku salámu domů a vyrazili jsme. No vyrazili, Páju rozstrkali, pak už jel, ale ne až domů jen 53 km od domova (jak vzkázal na web) se Virágo pos-alo, v 16,20 bylo dopraveno domů a v 16,30 už Pája ležel v bazéně.

A z toho místa, HK pumpa, jsme jeli non-stop až domů, 3 km před naším domem jsme zamáváním opustili posledního jezdce z našeho „gangu“  Viragodědka který pokračoval do Ústí n.L. Doma jsme byli kolem čtvrté.