14.06. 2007 výjezd na Grossglockner

Archiv
   Odkazy

TOPlist

15.08 Výlet do tech.muzea ve Speyeru a návštěva pivovarů.

Ujeto v sobotu 742km. v neděli 694km.  Celkem 1436km.

Narychlo jsem se v pátek rozhodl,  že se podívám do technického muzea ve Speyeru. Zatím se z velkých plánů co jsem měl na jaře podařilo se podívat pouze do muzea Luftwafe v Berlíně a tak Speyer je druhý v řadě.
Když jsem jel do Sinsheimu, tak jsem vyjel odpoledne, přespal na hranicích a druhý den dojel do Sinsheimu a zpět.
Nyní  jsem vyjel v sobotu ráno, cestou se zastavil v několika pivovarech a poté pokračoval na Rozvadov a do Speyeru.
Do Speyeru jsem dojel okolo 18hod. a jal se hledat kemp. V prvním, mě vykázali, že není místo, další dle GPS jsem nenašel, v třetím jsem se ubytoval bez problému, ale cca 70km. od Speyeru. A jako naschvál v podstatě zpět k ČR. Ale kemp byl levný a slušně zařízený.

V neděli ráno jsem byl před devátou ráno ve Speyeru a prohlédl jsem si muzeum. Působí proti Sinsheimu trochu chuději, ale expozice stojí za to. Krom letadel mě uchvátila i ponorka. Více u fotek.

Domu jsem dojel asi v 19hod.

Pokud by jste mě chtěl někdo následovat, doporučuji, jet jeden den k muzeu, ubytovat se , druhý věnovat prohlidce jak Speyeru, tak Sinsheimu a třeti jet domu. Na dva dny je toho docela dost.

První fota z návštěvy pivovarů.
1/ Louny, 2/ Žatec,  3/ Rakovník,  4/Plzeň Prazdroj,   5/Plzeň na Rychtářce,  6/Stříbro u Rybiček.

První foto  z cesty již po Německu. Po ujetí 440km (celkem) jsem si udělal kávu a něco pojedl.
Další dvě fota rovněž z odpočinku po ujetí 585km celkem.

V kempu jsem se ubytoval v 19:40hod. Celkem jsem měl najeto 724km.

Fota z neděle z kempu jsem odjel po sedmé hod.