Moje první - Honda Deauville              Nejdelší výlet - Nordkapp              Moje současná - Suzuki GSX 1250F

Vítejte na mých motorkářských stránkách

Úvod

Kliďánko ma Liptove     18.06. - 22.06. 2014

Den
první:  18.06. ujeto 410km      mapa trasy        profil trasy

Středa 18. Června 2014 v 7,15 ráno sedáme na motorky na Kozlech a odjíždíme. V plánu je po srazu „Kliďánko na Liptove“ přejet  Maďarsko a dál pak až do Černé Hory. Počasí je nádherné. Dnes chceme dojet za Ostravu ke Koníčkovi, tam přespat a ve čtvrtek v pohodě dojet na Liptov.  Hned za domem zjišťuji, že jsem špatně oblečená, sesedám a málem mi upadne motorka, no jo, špatně vysunutý „policajt“ , zachraňuje mě interkom, takže teď už skutečně vyjíždíme. Stavíme za Jičínem u benzinky Lukoil, další na benzince kde jsme se kdysi setkali s Mikem. Tenkrát pršelo a občerstvení bylo zavřené, dnes svítí sluníčko až moc,  tak si kupujeme maxi klobásu, sníme ji napůl dáme limču a jedeme dál. V 11 hod stavíme u restaurace „Na Kocandě“ , podle množství aut a bohatého jídelního lístku vaří dobře, jenže my ještě nemáme hlad, tak jedeme dál. Další zastávka motorest  „U kaštanu“ , tam mají jen minutky od 140,-Kč nahoru, jedem dál, hospody a motoresty vymizely, takže hladoví přijíždíme ke Koníčkovi. Paní majitelka nás vítá, vzpomíná,  jak jsme tehdy (před dvěma lety) přijeli promočení a že nám půjčovala fén na vysoušení bot. Je 16 hod a promočení jsme také,  ale od vlastního potu ve kterém se koupeme. Dostáváme stejný pokoj č. 5, rychle se zhygieničťujeme a hurá do lokálu. Mají zde víc druhů piva než bychom vypili, tak přecházíme na malá piva, třetinky, a poctivě je dle seznamu na nápojovém lístku koštujem. Kromě výborné večeře jsme si později večer dali napůl koleno pečené na černém pivu, což byl gastronomický zážitek. Snídaně je po osmé hodině, tak si můžeme  dovolit flámovat.