14.06. 2007 výjezd na Grossglockner

Odkazy

TOPlist

2009

29.05. Včera jsem na stavu 57 270km měnil pneumatiky. Najel jsem na nich 13 770km. (Michelinky.) Ještě nejméně 2-2500km na starých najedu. Vyměnit jsem je musel z důvodu cesty do Norska. (vyjíždím zítra ). Takže se dá říci, že dvousměs má cca o25-30% vyšší životnost, než klasika. I z ekonomického hlediska jiné už nechci. Teď mám obuté nějaké nové, snad ještě lepší,  tak uvidím jak se osvědčí.

26.05. V rámci příprav na dovolenou jsem si nechal ušít tašky na míru do válce od Louise. A ještě nepromoky na boty.  Nevypadá to špatně a snad se to osvědčí.  Viz  foto 1,  2345.

19.05. Na setkání jsem vyjel v pátek 15.05. Počasí celkem přálo. Ve 13hod. jsem se setkal v LT s Mirkem a pokračovali jsme na Hlubokou, kam jsme přijeli asi v 17hod. Bohužel jsem nečekaně  musel druhý den odjet hned ráno, takže jsem ze srazu moc neměl. Cestou zpět jsem se stavil v pivovaru v Protivíně a nasbíral první body do pivní soutěže.  Zde   je minireportáž z návštěvy pivovaru

14.05. Našel jsem na motorkářích článek o zajímavé soutěži. Viz:  http://www.motopivo.cz/novinky
Tak jsem se přihlásil taky.

13.05. Měsíc duben jsem přesunul do archivu.

12.05. Nezapomeňte, v pátek začíná již třetí setkání Pan-European,  Pacific Coast,  Deauville...
Více zde.

05.05. Zpracoval jsem reportáže z prohlidky muzea historických  řemesel v Letohradu, návštěvu jsem realizoval  01.05. a  prohlídky hradu Kost tam jsem byl 03.05.

04.05. Konečně jsem zpracoval výlet do Klatov a Kašperských Hor. Byl jsem tam 12. 04. 2009.

04.05. Dále jsem zpracoval reportáž z prohlídky muzea Luftwaffe v Berlíně.

V   sobotu 25.04. jsem si udělal delší výlet, byl jsem se podívat v muzeu luftwaffe v Berlíně. Tam a zpět jsem najel 737km. V týdnu přidám reportáž a fotky z výletu do Berlína.