14.06. 2007 výjezd na Grossglockner

Odkazy

TOPlist

2012

25.06. Včera jsme si udělali výlet do 100km vzdáleného Chomutova. Strávili jsme pěkné odpoledne u Kamencového jezera. Ujeli jsme celkem 198km a minireportáž z  výletu je zde.

18.06. Přidal jsem pár videozáznámů.
1    2

17.06. Fotky a minireportáž z akce "Učme se přežít je zde.

16.06. Dnes za, až moc teplého počasí-:)  proběhla na dráze v Sosnové  akce "Učme se přežít." Neměla chybu,  byli jsme rozděleni do třech skupin a málo platné, některé věci si lze těžko vyzkoušet jinde než na dráze. Patří dík  krajskému úřadu v LB, který jako jeden z mála něco dělá pro něco pro skupinu zvanou motorkáři. Nebo vůbec něco pro lidi? Časem přidám pár fotek a možná video.

15.06. Dnes jsme si udělali výlet Kozly-Mělník-MB-motorest letadlo u Mn.H -Mn.Hradiště-přes Český Dub, Ještěd- Osečná -Mimoň -domu. Dalo to 200km.
Fota jen od letadla:  zde.

15. 06. Reportáž z výletu po Moravě, Polsku a Slovensku  je kompletní, najdete ji zde.

14.06. Z výletu zpracovány další tři dny. Třetí a čtvrtý a pátý.

13.06. Snažím se zpracovat reportáž z níže uvedeného výletu. Zatím mám dva dny.
První a druhý.

04.06. Zítra (05.06.)  vyrážíme na dovolenou. Jedem směr Frýdek Místek konkrétně do Vojkovic, pivovar Koníček  následně přejedem do Polska, prohlídka solných dolů ve Wieliczka, druhý den prohlídka Krakowa, v pátek  na Slovensko na tuto akci, Potom asi den na Slovensku, možná zavítáme do Maďarska, (termály), a asi přes Rakousko domu. Návrat předpokládám v čtvrtek, pátek. A sobota, čeká nás  ježdění v Sosnové, akce učme se přežít.